Saturday, May 15, 2010

Doakan aku!

7.06 pg. Lg lebih kurang 1 jam aku akan bertolak ke Arizona. Naek bas je, Greyhound. Lame gak ar mase die amek, dlm satu hari 5 jam. haha. inilah akibatnye buking tiket lambat. tiket flight i mean. 1st time check 300 USD, ok lg. tp x booking lg psl x kompem lg nk g. besok tu da kompem da nk g, so nk book la ni. tgk2 dah naek. jd 500 USD. bapak melampau. so nek bas je la. 275 USD. xpe la, experience org ckp. tp harap2 xde ape2 yg berlaku. doakan aku selamat sampai dan selamat pulang ok. Amin. titik.

So slame ni knape aku snyap je? aku da rase malas nk tulis. haha. pastu aku ade finals. and bla bla bla. so pendek kate aku malas dan xde mase. pasal finals result dah kuar. Alhamdulillah, aku dpt result bagus. 3A 2B and GPA aku 3.6. so aku happy ar. haha. summer ni ade amek klas. n nnt aku igt nk cari keje la. part time pon ok, psl nnt nk g jalan2 mesti mau pakai duit. haha. titik.

Ape lg nk cite. k ar. aku ngn roomate aku aritu ade buat parti kat apartment aku ni. bukan parti liar ok. cuma birthday party aje. aku nk upload satu gambo je. ni je yg hadir. (xde la best mne pon party tu. haha)



2 comments:

  1. Amin... Semoga ko selamat pegi balik. :D

    ReplyDelete
  2. Amin,insyaAllah selamat
    Tahniah result gempak haha

    ReplyDelete