Thursday, April 15, 2010

Tahi Ijo yg Keras

siyes x tipu.. flush 3x bru clear! mne x tekejot aku.. haha.. maaf atas penggunaan bahase yg agak kurang sopan.. tu je yg aku nk gtau.. hebat kan blog aku nih.. cite psl tahi je.. mne ade blog len yg mcm nih.. haha.. tp aku xkan lah nk post gamba tahi nye.. jgn takot.. mwahaha.. aku x secotor tu lg.. haha.. bukan pe.. aku spatotnye ade appointment dgn advisor skarang nih.. tp die cancel lak.. die ckp xyah jumpe die.. psl bnda yg die nk bincang ngn aku tuh dah settle.. so dok menonong je la aku nih.. k ar.. nk bermeditasi jap.. mne la tau kalo nnt aku dh power meditate nih smpi boleh terbang kan.. mmg jd suparman lah aku.. akan ku terbang ke seluruh dunia smbil meninggalkan tahi aku merata-rata.. haha.. CIAO!!

3 comments:

  1. HASAN !!! stop talking bout all ur shit thingy !

    ReplyDelete
  2. stop talking about tahi bleyh tak...
    hish x snonoh....;p
    nnti aq gtau umi yg ank manje die nie henggot...haha

    ReplyDelete
  3. haha budak berak
    berak dimana-mana xpe
    asalkan hasilnya penuh artistik haha

    ReplyDelete